Švietimo, mokslo ir sporto ministerija, siekdama sumažinti nuotolinio ugdymo pasekmes vaikų ir jaunimo fizinei bei psichinei sveikatai, parengė Geros savijautos programą, kurią buvo nuspręsta įgyvendinti iki šių metų pabaigos. Programos paskirtis yra  užtikrinti mokinių, besimokančių pagal bendrojo ugdymo programas, emocinės savijautos bei psichikos sveikatos gerinimą, sudarant galimybę visiems mokiniams dalyvauti tikslinėse įvairaus pobūdžio Savijautos programose. Vadovaujantis tvarkos aprašu, mūsų gimnazija įvykdė geros savijautos programos siūlomas veiklas. Gruodžio 6 dieną, mūsų gimnaziją aplankė 40 lektorių, kurie dirbo su kiekviena klase individualiai visą dieną. Mokiniams, atsižvelgiant į amžių buvo pasiūlytos keturios skirtingos programos, kurios koncentravosi į nusiraminimo ir streso įveikos technikas. Diena buvo labai aktyvi. 
Mokiniai dalinosi savo  įspūdžiais:
” Mūsų klasėje „Geros savijautos programos” dieną vyko įdomūs užsiėmimai. Pamokų metu buvo naudojami įvairūs metodai, kurie padėjo mokiniams atskleisti savo savybes. Mokiniai pasakojo, pagal pasirinktus paveikslėlius, taip atskleisdami savo fantazijas, piešė, gamino emocijų kaukes, dirbo savarankiškai ir grupelėmis. Mokiniams labai patiko ši diena, jie buvo džiaugsmingos nuotaikos ir norėtų dar tokių pamokų.” 1a klasė
„Mūsų klasei teko dirbti su psichologe, su kuria bendraujant sužinojome, kad ji turi daug karinės patirties ir kad tai reikalauja daug jėgų ir stiprybės, psichologinės ir fizinės. Domėjomės ir patys bandėme kūrybiškai atsakyti į įvairius su motyvacija ir streso įveikimu susijusius klausimus. Žaidėme žaidimus, kurie reikalavo bendradarbiavimo ir parodė, kaip, vis įdedant daugiau darbo ar vienas kito supratimo, visa žmonių grupė gali progresuoti ir pasiekti tam tikrą tikslą, kuris kuo toliau, tuo sunkiau yra pasiekiamas.” IIGa
” 8a kl. mokiniams labai patiko užsiėmimai. Vaikai sakė, kad buvo įdomu, iš naujo pažino vienas kitą. Sužinojo naujų dalykų apie klasiokus. Patiko meditacija.” 8a
„Vaikams renginys patiko, nes gamino aštuonkojį ir ant jo kojų užrašė draugų vardus. Vaikai pasakojo, jog vėliau žaidė žaidimą „Daiktų istorijos” ir išmoko savo draugams pasakyti komplimentus. Vėliau žiūrėjo filmuką apie draugystę. Vaikai džiaugėsi, kad mokytojas juokavo.” 1c
„IVGF mokinių atsiliepimai.
Paskaita buvo labai įdomi. Viskas labai patiko. Iš visų paskaitų, kurios vyko mokykloje ši pati įdomiausia ir paliko gan didelį įspūdį. Man labai viskas patiko. Sužinojau daug naujų dalykų apie stresą ir kaip jį valdyti. Kviestinis svečias motyvavo sportuoti. Tikrai labai naudinga paskaita.”
Refleksijos metu sulaukta labai daug teigiamų atsiliepimų apie veiklas, žinoma pasitaikė ir ne tokių pozityvių atsiliepimų, tačiau visi žmonės skirtingi tiek lektoriai tiek klausytojai, taip pat skirtingi ir žmonių lūkesčiai, tad išklausėme, įsidėmėjome ir ateičiai atkreipsime į išsakytus dalykus dėmesį.
Visi mokiniai ir mokytojai vienbalsiai sutinka, kad diena buvo kitokia, o kitokių veiklų mokykloje visada smagu sulaukti 🙂

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *