Apie mus

 

 

 

Gimnazijos filosofija
Atėjai, kad rodytume Tau kelią. Kad pažintum žemę, kuri Tave peni ir nešioja, namus,
kuriuose gyveni, duoną, kurią valgai.
Atėjai, kad išmokytume Tave pažinti ir suprasti šalia esantį žmogų, kad suvoktumei, kaip
svarbu gerbti save ir kitus.
Atėjai, kad padėtume tapti pareigingu, mokančiu kurti ir išsaugoti gyvenimą.

Gimnazijos vizija
Gera, pokyčiams atvira mokykla. Mokykla, kurioje vyksta nuoseklus, kokybiškas ir
nenutrūkstamas ugdymas(is) lietuvių ir lenkų kalbomis.

Gimnazijos misija
Puoselėti tautinę kultūrą, pilietiškumą, pozityvias gyvenimo vertybes, kurti saugią ir sveiką
aplinką, ugdyti bendrąsias kompetencijas, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio poreikius, asmenybės
brandą ir ateities lūkesčius, skatinti kūrybišką ir laisvą mąstymą.

Gimnazijos vertybės
 Lyderystė
 Mokymo(si) motyvacija (motyvavimas mokytis ir motyvacija mokyti)
 Kūrybiškumas ir saviraiška.
 Veikimas kartu.
 Kritinis mąstymas.
 Tarpdalykinė integracija.
 Asmeninis tobulėjimas.
 Multikultūrinis tapatumas.
 Atsakomybė, pareiga ir pilietiškumas.
 Pagarba, tolerancija, pagalba kiekvienam bendruomenės nariui.

2024 M.VEIKLOS PRIORITETAI IR UŽDAVINIAI

Prioritetai

Tikslingas ir nuoseklus atnaujinto ugdymo turinio diegimas, užtikrinat
ugdymo(si) kokybę.

Edukacinių aplinkų sukūrimas ir efektyvus taikymas, ugdant mokinių
gebėjimus, nulemiančius jų individualią pažangą, lyderystę.

Uždaviniai                                                                                                                                          Nuosekliai įgyvendinti mokinių kompetencijomis pagrįstą ugdymo turinį, taikant
priimtinas mokymo(si) metodikas, būdus bei teikiant būtiną grįžtamąjį ryšį.
 Paskatinti mokinius tikslinės asmeninės pažangos planavimui, ugdant jų pilietiškumą
(tapatumą), sąmoningą motyvaciją bei atsakomybę už savo ateitį.
 Patobulinti pamokos planavimą ir organizavimą, veiksmingai išnaudojant turimas
mokymo priemones ir edukacines erdves.                                                                                           Suteikti mokiniams ir mokytojams įvairiapusę pagalbą, skatinančią sukurti saugų
bendruomenės mikroklimatą.
 Laikytis susitarimų bendruomenėje.