MOKYTOJŲ METODINĖ PRAKTINĖ KONFERENCIJA „INTEGRUOTAS, ĮTRAUKUSIS ARBA TIESIOG SKIRTINGUS POREIKIUS TURINČIŲ MOKINIŲ UGDYMAS“.

2019 m. vasario 20 d. Vilniaus r. Pagirių gimnazijoje vyko mokytojų metodinė praktinė konferencija „Integruotas, įtraukusis arba tiesiog skirtingus poreikius turinčių mokinių ugdymas“. Pirmoje konferencijos dalyje mokytojai dalyvavo interaktyviose  pratybose „Problemų sprendimas bendradarbiaujant”, kurioms vadovavo Vilniaus Sausio 13 osios mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, švietimo konsultantė Laura Stapanauskienė. Po pertraukos vyko koerencijos praktinė dalis – kūrybinės dirbtuvės. Užsiėmimų metu mokytojams buvo pristatytos kompiuterinių programų Symbaloo, Padlet, LearningApps ir Crosswodrs labs galimybės. Mokytojai praktiškai išbandė Plickers bei Kahoot programas, skirtas greitam mokinių žinių patikrinimui, įsivertinimui bei pamokos refleksijai. Mokytojai susipažino bei išbandė aktyvaus mokinių bendravimo bei bendradarbiavimo skatinimo pamokoje metodus, aptarė užduočių difnferencijavimą siekiant užtikrinti kiekvieno mokinio sėkmę pamokoje. Patyrimo dirbtuvėse aptarė, kaip spėti perskaityti bent vieną knygos puslapį per dieną, kaip išlaikyti gerus ryšius su mokiniais, kaip išbūti komandoje, kaip padėti vieni kitiems ir neperdegti streso kaitroje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *